De vorbă cu... Cornelia Orleanu

Numele ei este Cornelia Constantina Orleanu, are 9 anișori, este din Turceni județul Gorj, și este una din concurentele remarcate de toată lumea care a urmărit emisiunea Next Star, sezonul 2013, după părerea mea, acest copil, cântă cu adevărat, având un talent extraordinar.
Cu ajutorul unei retețele de conectare sociale, am reușit să obținem un interviu cu această artistă, pe cât de fragedă, pe atât de plină de har, iar prin bunăvoința ei, am hotărât să postăm discuția cu ea, pe blog-ul nostru!

Rimele Sufletului
spune-mi te rog, de cat timp te-ai apucat de cantat?
Cornelia Constantina Orleanu
eu merg la ore de canto la clubul elevilor de 1 an de zile dar de cantat am cantat prima data la varsta de 6 ani un cantec pe care la-m invatat acasa cu mama
Rimele Sufletului
sa inteleg faptul ca, mama ta a fost persoana care te-a descoperit ca artist?
Cornelia Constantina Orleanu
mama ma invatat cantecelul pentru ca ei i place foarte mult sa cante ....... mie mi-a placut foarte mult si mam dus la gradinita si lam cntat doamnei educatoare .... a doua zi mi-a adus de acasa un costum popular si a chemat-o si pe mama mea la gradinita ..... atunci doamna educatoare ia spus mamei ca eu am talent spre a canta
Rimele Sufletului
cine a venit cu ideea sa mergi la emisiunea next star?
Cornelia Constantina Orleanu
mami ,ea este singura persoana care a zis trebuie sa mergem la NEXT STAR pentru caeste cea mai buna emisiune pentru a ma promova ,mi-a zis ca dupa parerea ei sunt foarte pregatita sa merg la aceasta emisiune concurs .... mam lasat pe mana mamei si a fost o idee foarte buna
Rimele Sufletului
ai zis mai că mama ta, te-a invatat un cantecel, iti mai amintesti cum se numea acel cantecel? este unul cunoscut?
Cornelia Constantina Orleanu
da imi aduc aminte il mai fredonez si acum BADE-O PALARIE NOUA si il canta dupa cum am auzit doamna LUCRETIA CIOBANU
Rimele Sufletului
sa revenim la Next Star, tu cum te-ai simtit pe scena acelui concurs?
Cornelia Constantina Orleanu
pentru mine next star a fost cea mai mare realizare a mea depana acum ,,, cand am fost la preselectii la craiova nu mam asteptat sa ajung pe aceea scena ,, scena next star '' o scena pe care sunt sigura ca orice copil de varsta mea chiar si mai mari si-ar dori sa ajunga .Mam simtit extraordinar de bine un pic emotionata chiar daca la televizor emootiile nu sau vazut ele au existat un pic in sufletul meu
Rimele Sufletului
observi vreo schimbare de la participarea la preselectiile next star, pana in momentul de fata?
Cornelia Constantina Orleanu
Da
Rimele Sufletului
ce anume vezi schimbat?
Cornelia Constantina Orleanu
ma apreciaza foarte multi oameni din jurul meu dar si de departe ; am foarte multi prieteni care ma iubesc si ma vad speciala
Rimele Sufletului
stiu ca ai avut o colaborare cu ingrid boengiu, va cunoșteați și înainte?
Cornelia Constantina Orleanuda ne cunoastem de mai demult ea locuieste intr-un judet foarte aproape de mine ,ne-am intalnit pe la festivaluri atat judetene cat si nationale...mi-a facut mare placere sa colaborez cu Ingrid si asta datorita producatorilor next star ,as fi bucuroasa sa mai colaboram si alta data
Rimele Sufletului
esti o persoana credincioasa?
Cornelia Constantina Orleanu
da foarte mult ...de multe ori spun ca Dumnezeu mi-a auzit rugaciunile si ma ajutat si am ajuns unde am ajuns cu ajutorul lui Dumnezeu
Rimele Sufletului
mergi des la biserica? cand a fost ultima oara cand ai mers la slujba?
Cornelia Constantina Orleanu
chiar azi am fost ... la noi la biserica sa tinut hramul bisericii nu pot sa spun ca am mers des la biserica deorece eu duminica sun plecata la cursurile de canto pe care le urmez dar cand ajung in fata unei biserici niciodata nu uit sa ma inchin si sa spun o rugaciune
Rimele Sufletului
este nevoie de har de la Dumnezeu pentru a canta?
Cornelia Constantina Orleanu
da mama mea imi spune ca eu am acest har numai de la d-zeu
Rimele Sufletului
ai vreun idol ?
Cornelia Constantina Orleanu
da maria ciobanu ....vreau sa fiu pe viitor o mare artista cum este doamna maria ciobanu, bineinteles ca nu le uit pe marile artiste ale gorjului care au trecut in nefiinta de multi ani maria lataretu filofteea lacatusu si maria apostol
Rimele Sufletului
ce-ti dorești de la anul 2014?
Cornelia Constantina Orleanu
de la 2014 imi doresc in primul rand sa fiu sanatoasa si eu si familia mea si sa am multe realizari in cariera mea pe care am inceput-o in 2013
Rimele Sufletului
un mesaj pentru părinții care nu au curajul să meargă cu copii la concursurile de talente?
Cornelia Constantina Orleanu
i indrum pe parinti sa aiba curajul sa mearga la concursurile de talente pentru ca nui costa mare lucru s, sa se gandeasca la binele copilului pentru ca de aceste concursuri depinde cariera lor de artist pe mai departe si spre exemplu sa urmareasca la tv ca deja au inceput preselectiile pentru un nou sezon next star
Rimele Sufletului
legat de carieră, pe cand un album semnat cornelia orleanu?
Cornelia Constantina Orleanu
as vrea daca sar putea anul acesta bineinteles asta daca strangem banii pentru ca este destul de costisitor sa scoti un album cu piese proprii
Rimele Sufletului
cornelia, mulțumesc pentru timpul acordat, îți urez mult succes în carieră!
Cornelia Constantina Orleanu
multumesc frumos

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Sfinții închisorilor

Fericiti cei Prigoniti