De vorbă cu... Danielle

Gani si Danielle pregătesc o colaborare! 
După ce am stat de vorbă cu artistă a Muzicii Tradiționale Românești, ne-am gândit că lumea este interesată de partea de Rap , așa că, am stat de vorbă și cu cineva din acest gen muzical. Numele ei este Danielle are 21 de ani, din București, iar în prezent este studentă la facultatea de Limbi și Literaturi Străine din capitalăPersoana care a mobilizat-o să se apuce de muzică a fost Gani, o altă fată care a închis gurile celor care spuneau că fetele nu au loc în Rap.

Rimele SufletuluiDanielle, poți să-mi spui te rog, cand ai urcat pe o scena ?
Danielle: Depinde ce înțelegi prin a urca pe scena, dacă te referi la faptul că, pur și simplu am cântat in fața unui grup de oameni, acest moment s-a întâmplat la un open mic, când toată lumea venea si cânta la microfon. Aveam cam 16 ani atunci , și omul care m-a ajutat si mi-a deschis usile pe mai departe a fost Zmili, el mi-a facut cunostinta cu alti oameni care la randul lor m-au ajutat,  iar sa cant la un concert a fost cu baietii de la studio, cand au mai organizat evenimente.
Rimele Sufletului: Cu cine te-ai simtit cel mai bine pe scena?
Danielle: Nu as putea spune, pentru ca nu am urcat pana acum pe scena vreodata cu cineva sa cant, ci singura, dar daca intrebi acum m-as simti foarte bine in compania lui Gani, pentru ca imi este o prietena de incredere, dincolo de faptul ca amandoua facem muzica, iar pe scena mi-as dori sa ajung sa cant intr-o zi cu Guess Who, pentru mine este un model, in sensul ca este un om pe care il apreciez mult pentru ceea ce a facut pana acum si unul dintre visele mele este sa ajung sa cant cu el. Este unul dintre putinii oameni care si-a pastrat mesajul si a ajuns la un număr atat de mare de ascultatori
Rimele Sufletului: Ce te-a facut sa te apuci de rap?
Danielle: Ahhahaaaaa.....aici este o poveste lunga , tot Gani :)) am vazut-o pe ea ca poate si am zis hai sa fac si eu. Si pe urma am vazut ca imi place tare mult si am simtit ca asta vreau sa fac , ca rezonez la fel, am stat 5 zile in casa sa invat sa tin beat-ul, si inregistram la telefon, pe atunci nu aveam nici microfon nici calculator performant, si usor usor am ajuns sa cunosc alti oameni care m-au ajutat in drumul meu. Primele sfaturi le-am primit de la Pată, un baiat talentat, inginer de sunet. Și oricum sunt recunoscatoare si tin sa-i multumesc acum lui Cenzurah, pentru ca ma ajuta mult cu studiou (Unic Studio), si am ajuns acolo, prin intermediul lui Luka Beats!
Rimele Sufletului: În muzica, este necesar talentul sau harul Divin?
Danielle: Ai pus o intrebare grea, cred ca Dumnezeu a pus in fiecare talent, sau har divin. Har divin au oamenii care duc o viata crestineasca , in muzica nu stiu daca se poate vorbi despre har, poate doar atata timp cat munca ta și ceea ce creezi o faci in numele Lui, eu asa cred.
Rimele Sufletului: În industria de astazi, ce este mai important pentru o fata care-și doreste sa intre in muzica, talentul sau altceva?
Danielle: În primul rand talentul, daca ai talent, iti place ceea ce faci oamenii te vad si te simt, acum ca se intampla sa fii si draguta, sociabila acestea vin bine la pachet:))... Și da, trebuie sa fii sincera fata de tine si de cei din jurul tau!
Rimele Sufletului: Rap-ul este privit in general ca o muzica rea, cum se impaca cantecele tale, cu credinta-n Dumnezeu?
Danielle: În primul rand fac ce simt, daca un beat ma inspira sa cant despre Dumnezeu asta fac, daca ma inspira sa cant despre dragoste asta zic, rap-ul s-a schimbat mult. Din punctul meu de vedere atata timp cat ai mesaj bun si ai ceva de zis atunci fa-o. Pana acum am primit pareri bune, oamenii cei putini, care au ascultat mi-au zis sa ma tin de treaba, si asta ma bucura, bineinteles mai am foarte multe de invatat, si mult de evoluat.
Rimele Sufletului: Ai zis ca ti-ai dorii o colaborare cu Gani , inca nu a venit nimeni cu initiativa ? stiind ca sunteti bune prietene .
Danielle: Bineinteles, este deja in plan lucrul acesta . Avem si piesa, insa mai sunt unele lucruri de facut si nu am dat drumul la piesa, si avem in plan si mai multe colaborari impreuna .
Rimele Sufletului: Mai este loc si pentru fete in rap?
Danielle: Intotdeauna! De ce sa nu fie loc, nu a ocupat nimeni locurile!
Rimele Sufletului: Întreb pentru ca, multi spun ca fetele nu sunt pentru rapp, ci pentru alte genuri!
Danielle: Asa gandesc ei si din pacate vor ramane cu aceasta mentalitate toata viata lor. E greu sa schimbi pareri cand deja le ai fixate bine. Gani a batatorit drumul inainte, dupa Marijuana, si a mai reusit sa schimbe mentalitati, in sensul ca o femeie poate suna si altfel decat, ce esti obisnuit sa auzi, si ca femeie poti sa ai un mesaj, sa ai rime bine gandite, si noi suntem oameni si trecem prin aceleasi lucruri!
Rimele Sufletului: Unde te poate gasii omul care vrea sa te asculte cantand?
Danielle: https://www.facebook.com/pages/Danielle/184309081668582?ref=hl pagina de facebook, iar pe youtube: danielle feat zellu - putin din toate, cum se face , am multe pe youtube, si am cateva piese in lucru si acum.
Rimele Sufletului: Ce parere ai despre biserica in general?
Danielle: ....biserica este un loc Sfant, acolo unde mai multi oameni se roaga in numele lui Dumnezeu acolo este si El. Din pacate toti suntem oameni, gresim, avem slabiciuni si in fata lui Dumnezeu doar sfintii sunt desavarsiti . Biserica a ajuns sa fie privita cu ochi rai din cauza ca nu avem un mod de viata corect, mai pacatuim si se intampla ca oamenii sa nu inteleaga lucrurile acestea. Nu este de condamnat biserica. La biserica vii cu inima curata, sa te rogi la Dumnezeu si nu trebuie sa te intereseze ce fac ceilalti , ci sa te rogi pentru ceilalti , sa le vrei binele.
Rimele Sufletului: Multi spun despre biserica actuala ca este o afacere , ce parere ai tu, despre asta?
Danielle: Poate pentru unii este o afacere, pe noi de ce ne-ar interesa? Aveam o perioada in viata cand ma plimbam pe strada si ma intrebam daca Dumnezeu exista, acum de cateva luni bune, daca nu un an chiar stiu ca Dumnezeu exista, dar pentru asta m-am rugat, e greu sa intelegi credinta, uneori pare imposibil, pe mine nu ma mai intereseaza parerea celorlalti eu o sti pe a mea, si stiu cum stau lucrurile pentru mine.
Rimele Sufletului: Cand ai fost ultima oara intr-o biserica, la o liturghie?
Danielle: Chiar de Crăciun anul trecut, pe 25 si a doua zi pe 26, si am mai fost ieri sa fac o rugaciune .
Rimele Sufletului: Danielle, spune-mi te rog frumos, cum ai ajuns tu aici, si sa crezi in Dumnezeu?
Danielle: Pana sa ajung sa cred, a fost drum lung, am avut perioade cand eram suparata pe Dumnezeu, ca nu intelegeam de ce anumite lucruri se intampla asa, de ce exista rau si etc. nici acum nu pot zice ca inteleg mai deloc, dar acum stiu ca exista, mergeam pe strada si ma intrebam si intr-o seara am ajuns acasa si m-am rugat, am plans si i-am zis Lui, ca eu am nevoie de El , de iubirea Lui, si am insistat. El bate la usa, dar oamenii nu se obosesc nici sa se ridice de pe scaun din fata leptopului, sa deschida usa de la camera, sa treaca de un hol, e drum pana sa ajungi sa atingi aceeasi clanta pe care Dumnezeu o atinge pe partea cealalta. ...cand ma refer la drum, ma refer la rugaciune si a citi carti duhovnicesti, rugaciunea ne tine cel mai aproape. O data un baiat mi-a zis "cum sa deschid usa unui strain?" a se intelege, cum sa se roage el la fantasme? Pai in primul rand trebuie sa faci primul pas, sa te rogi, chiar daca nu ai credinta multa, macar fa primul pas, si apoi mai insista.
Acum cateva saptamani m-am uitat la un documentar despre un baiat care dusese o viata foarte grea, practicase si satanismul, si a ajuns prin a-si omora parintii si in inchisoare, a inteles ca Dumnezeu a lasat un gol in sufletul omului ca omul sa il caute. Oamenii isi umplu golul cu alcool, sex, droguri, dependente de oameni, rautate, iti poti umple sufletul cu toate lucrurile acestea.si cand nu mai ai nimic,nu iti ramane decat sa te rogi.
Iar el raspunde atunci cand intr-adevar ai nevoie, iti trebuie o credinta foarte mare,pe care recunosc eu nu o am,tocmai de aceea ma rog pt asta,pentru ca sunt vremuri cand lucrurile din jur sunt grele, cand sunt probleme si atunci ajungi sa fii convins ca el nu mai exista. Plus ca teoria lui Darwin nu este atat de sigura.
Exista oameni de stiinta care il contesta, aici recomand cartea serafim rose scrieri.
Plus ca am mai avut o patanie care m-a pus pe ganduri: in perioada cand ma rugam,un prieten de al meu,si el canta dar nu vreau sa dau nume,culmea este ca d-zeu a ales chiar un baiat de la teologie,m-a visat intr-o seara ca eram pe strada si traversam pe o trecere de pietoni si eram pe jos.patisem ceva el mi-a zis visul asta .... Nu am luat in seama foarte mult pana la urma era doar un simplu vis, dar trei zile mai tarziu, chiar si cu o data pe care nu o voi uita,pe 14 februarie,a dat masina peste mine chiar cand veneam de la studio,nu am patit nimic grav,a fost ceva usor,dar indeajuns incat sa trag o sperietura grava,pt ca daduse peste mine si ma ridicase pe capota.la doua ore dupa acest lucru,cand m-am mai linistit,mi-am adus aminte ca acel prieten ma visaze,exact pe trecere de pietoni s-a intamplat,si cu verde la semafor si eu deobicei sunt foarte atenta cand merg pe strada, si ma gandeam cum este posibil sa visezi viitorul cuiva? asa coincidenta? eu nu cred.

O data mergeam pe strada si mi-am zis "Doamne as vrea sa imi arati ca existi" doua ore mai tarziu trec pe langa un baiat care impartea flayere.si imi intinde ceva de genul marturisi ale preotilor si al oamenilor care l-au descoperit.iar coincidenta ? De ce fix s-a intamplat asta chiar dupa ce mi-am pus intrebarea aceea? cum se explica? apicat si s-a legat prea bine. Știi, nu ma trezesc mereu mergand pe strada sa ma intreb despre existenta lui D-zeu ,si s-a intamplat fix atunci sa primesc si un raspuns.... Ma simt datoare sa impartasesc lucrurile acestea.
Rimele Sufletului: Poti sa transmiti un mesaj pentru oamenii care intra pe www.altarulsufletului.blogspot.ro, și pentru cei care-ti asculta piesele !
Danielle: Sa invatam sa fim mai buni si mai ingaduitori cu ceilalti si pentru a Îl intelege pe Dumnezeu si caile Lui este nevoie de multa credinta, nu vreau sa se inteleaga ca eu sunt exemplu sau ceva de genul! zic doar ce observ si am trait eu, avem nevoie de 3 lucruri de la Dumnezeu: credinta, iubire si iertare, daca avem iubire pentru Dumnezeu avem si credinta si iertare. Nu ma consider deloc un exemplu, doar ma bucur ca mi-am dat sema ca Dumnezeu exista dar am multe lucruri de schimbat la mine
Rimele Sufletului: Ultima întrebare, ce-ti doresti de la anul in care tocmai am intrat?
Danielle: Hahhaaa J sa imi fac ordine in viata,momentan e putin haos cu deciziile, trebuie sa imi fac lista sa bifez optiunile,sa fiu mai ambitioasa si sa fac ceea ce vrea sufletul meu si simt si anume muzica cu sentiment si ma gandeam si la un ep.
Rimele Sufletului: Danielle mulțumesc pentru timpul acordat, succes pe mai departe . Doamne ajută !
Danielle : Ahh si da....mai tin sa mentionez, ca anul acesta imi doresc sa am si mai multa credinta decat pana acum . Iti multumesc si eu, Doamne ajuta!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Sfinții închisorilor

Fericiti cei Prigoniti