Har și talent

  Desi nu am o varstă care sa imi permită să vorbesc despre  experiența mea, vreau totuși să spun cateva lucruri despre imaginație, harul de a crea si originea acesteia.
  Din punctul meu de vedere, imaginația este cea mai de preț comoară a unui om. Pe langă aspectele ei practice, contrar discuțiilor despre oamenii cu multa imaginative care ar fi zic unii, aerieni, mult prea visatori etc.  aici mă refer la capacitatea de a îmbina lucruri, situatii pentru obținerea unor beneficii, imaginația este cel mai bine definită prin  aspectul ei “supranatural”.
  Har au doar artiștii, indiferent  de modul de manifestare al spiritului lor creator: pictează tablouri, scriu versuri sau construiesc castele din nisip. Din punctul meu de vedere, imaginația este ca o altă lume, care iși deschide porțile doar celeor initiați, celor ce au permisiunea de la Dumnezeu. Deasemenea consider că El ne-a dat această bogație pentru a trece mai ușor peste cotidian și pentru a-i ajuta și pe cei mai săraci decat noi. Săraci nu sunt cei care nu au o situlati materială bună, ci cei care nu reusesc să creeze, cei care nu vad mai departe de lumea din jurul lor.
  Pentru unii realitatea este o închisoare din care reusesc să evadeze cu fiecare vis. Fiecare vis pus pe foaie creaza o lume. Artistul are maiestria de a crea lumi. Un artist care pastrează arta lui doar pentru el est incomplet. Pentru a fi creat un intreg, trebuie să existe capacitatea de a transmite, de a întipării în mintea celui ce are contact cu arta, un gand un sentiment, un vis.
  Toți oamenii sunt creativi într-o anumită masură. Mulți dintre ei se pierd, înecați de griji. Alții incearcă să se ascundă, alții sunt vulnerabili și scriu cu lacrimi in ochi. Artistul nu va fi nici o dată singur pe pamant .El are harul de la Dumnezeu și îl va purta peste tot in lume.
  Sunt de parere ca harul acesta este Duhul Sfant coborat in noi.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Sfinții închisorilor

Fericiti cei Prigoniti