Din suflet pentru suflet

Acum 1 an și ceva, nu credeam că dau peste astfel de persoane, care să-mi dea avânt la scris, să-mi
corecteze foarte frumos greșelile, nu ca niște critici severi, ci exact ca niște prieteni revendicați de mine pe parcurs.
ÃŽn primul rând vorbesc despre buna mea prietena È™i confidentă Irina AKA Liry, căreia vreau să-i mulÈ›umesc pentru tot sprijinul arătat până acum, È™i să-i promit că o să încerc să-mi fac datoria față de ea, È™i anume, datoria de prieten!
Datorită blog-ului am cunoscut oameni minunaÈ›i, de la care ai mereu ceva de învățat, È™i aici vorbesc despre GanyCornelia Orleanu, sora mea Danielle, o ambasadoare a bunului simÈ› venită din Craiova, È™i anume Maria Tohăneanu, multiplei medaliatei cu aur, È™i anume Larisa Iordache, oamenilor care mi-au ridicat mingea la fileu prin postări în care mulÈ›umesc unor oameni importanÈ›i pentru ei, È™i anume, buna mea prietenă Ianolia, pe care deÈ™ii o cunosc de puÈ›in timp, mă simt foarte apropiat de ea, È™i asta datorită faptului că, suntem pe aceeaÈ™i lungime de undă, bunilor mei prieteni, Edi ManeaFlorin RaduFredy, colegului meu de blog, Cristi MarinaÈ™, celor de la Teatru NaÈ›ional Craiova, pentru concursul realizat în parteneriat cu ei, È™i tuturor bloggerilor din Craiova, pentru că, prima oară când am participat la o întâlnire cu ei, au fost foarte călduroÈ™i, È™i ne-au făcut să ne simÈ›im de-ai casei.
Oricum, motivul principal pentru care le mulțumesc tuturor, este acela că, datorită lor, reușesc să elimin ura din suflet, începând ușor să dezgheț iceberg-ul ce-mi bate în piept, și acum, învăț să comunic și să iubesc pe toată lumea!

Vă mulțumesc din suflet pentru tot

Share this:

CONVERSATION

Sfinții închisorilor

Fericiti cei Prigoniti