De vorbă cu... Maria Tohăneanu

Maria: am făcut sport extrem, dar, aș vrea să fac și skydiving!
De Maria Tohăneanu am auzit, datorită concursului de traduceri Juvenes Translatores, și asta pentru că, ea a fost câștigătoarea acestui concurs, așa că, am vrut și eu s-o cunosc, și să știu ce fel de
persoană este. Așa că, am contactat-o pe un site de socializare, pentru a o întreba dacă este de acord să stea de vorbă cu noi,
În continuare, vă invităm să la asistați la discuția o discuție liberă:

Cătălin Zi-mi, te rog, un citat reprezentativ pentru tine ca om!
Maria: Life is what you make it
CătălinCare sunt modele tale în viața de zi cu zi?
Maria: Nicolae Titulescu, Titu Maiorescu, Margaret Thatcher
CătălinDescrie-te în câteva cuvinte, pentru oamenii care nu au auzit de Maria Tohăneanu!
Maria: Sunt o persoană activă, extrovertită, implicată, sociabilă și optimistă!
CătălinCum vezi situația României actuale, și în special a culturii românești?
Maria: O atmosferă de nonșalanță, cultura are potențial, însă nu este exploatată la adevărata ei valoare, oameni cu multe bariere morale, care nu sunt normale într-o societate modernă!
Cătălin: Ce poate face poporul român, pentru a scăpa de falsele valori, de genul asistentelor tv, și a-și întoarce fața spre valorile pe care încă le are în țară?
Maria: Televiziunile să pună accent pe respect, calitate și să ofere modele reale
CătălinCum ai reușit să câștigi acest concurs, la care au participat tineri din toată lumea?
Maria: M-am pregătit constant la limba engleză, nu neapărat pentru acest concurs, fiind și pentru mine o surpriză, dar și o confirmare a cunoștințelor mele în domeniu!
CătălinTe-a ajutat cumva credința în Dumnezeu și în Fecioara Maria să lupți pentru primul loc?
Maria: Da, m-a ajutat, pentru că am fost omul potrivit la locul potrivit, deoarece mulți tineri doresc să participe, și plus de asta, eu nu cred în coincidențe!
CătălinDe ce are nevoie omul, în general pentru a se considera fericit?
Maria: Sănătate, înțelegere, sprijin moral și nu în ultimul rând, liniște sufletească!
CătălinUn show păcătos sau Național Geografic?
Maria: National Geografic, nu mă uit la tv, dar mai urmăresc pe internet!
CătălinTeatru sau discotecă?
Maria: Discotecă și teatru!
CătălinO carte bună sau o partida de shopping?
Maria: O partidă de shopping, pentru că, la cărți sunt mai pretențioasă
CătălinEste ceva ce nu ai făcut pana acum, lucru pe care l-ai face cu siguranță ?
Maria: Sport extrem, skydiving
CătălinCe îți place să faci pentru a te relaxa?
Maria: Fac sport, mă plimb, citesc, și ies cu prietenii mei!
CătălinȘtiu că-ți place și dansul, practici de performanță?
Maria: Da, fac dans contemporan, și pot spune cu mână pe inimă, că face parte din viața mea!
CătălinAi călătorit mult, poți să-mi zici locul unde te-ai simțit cel mai bine?
Maria: New York, este un oraș foarte activ, unde nu te poți plictisii!
CătălinFamilia ta, și prietenii tăi, ce părere au avut despre participarea ta la concurs?
Maria: Nu au știut de concurs inițial, dar când au auzit s-au bucurat pentru mine, și au încredere, că a fost un premiu meritat!
CătălinUnde te vezi peste 10 ani?
Maria: Mi-ar plăcea să fiu într-o instituție a Uniunii Europene, de preferat Curtea Justiției.
CătălinÎn ce condiții ai continua să lupți pentru România?
Maria: Dacă aș întâlnii persoane ca și mine, și demersul nostru, să nu fie tratat ca o idee ridicolă!
CătălinNe poți recomanda o care?
Maria: Hunger Games
CătălinUn scurt mesaj pentru cei care-ți apreciază munca depusă?
Maria: Să fie deschiși la nou, să aibă priviri în ansamblu, și să nu pună la suflet lucrurile nesemnificative!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Sfinții închisorilor

Fericiti cei Prigoniti