Mulțumesc

Mulțumesc Doamne, că am o mamă și un tată,
Mulțumesc, fiindcă acasă cineva m-așteaptă,
Mă simt norocos, să am așa un frate,
Și-Ți mulțumesc Doamne, că ne ții aproape!

Mulțumesc Doamne, că mai văd un zâmbet sincer,
Mulțumesc, pentru cei ce nu se lasă conduși de creier.
Am văzut semeni, ce-Ți mulțumesc în fiecare zi,
Că deșii au sufletul scrum, sunt bucuroși că au copii!

Mulțumesc Doamne, că-mi arăți acest drum,
Mulțumesc, pentru că ești îndurător, și bun.
Fiind în zadar, să regret cam tot ce a fost,
Slavă Ție Doamne, că nu mai sunt viciat prost!

Mulțumesc Doamne, că ne crești, ca pe-o floare,
Mulțumesc, pentru veghea omului când doarme!
Cu umilință îngenunchez Dumnezeule, în fața ta,

Și cu frică-n glas te rog : Ascultă-mi Rugăciunea!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Sfinții închisorilor

Fericiti cei Prigoniti