Povestire din gura Raiului

      Salut prieteni dragi, astăzi o să vă spun, o scurtă povestioară, spusă de o o bătrânică foarte simpatică, de 91 de ani, din ardeal, pe numele ei Camelia Florescu. Ea povestea cam aÈ™a: ”Acum 9 ani de zile, mi-sa făcut rău, È™i mi-a apărut în față un drum cu un pavaj din piatră, care avea în jurul lui o mare de iarbă verde, am mers pe acea potecă, până am ajuns la o poartă mare, dar când am ajuns în faÈ›a acestei porÈ›i, am auzit o voce groasă, care mi-a zis ”ÃŽNAPOI”, fără să văd de unde se auzea vocea aia, iar în momentul când acel glas, mi-a zis ”ÃŽNAPOI”, m-am trezit cu multă lume pe lângă mine, cu lumânări aprinse. Semn că aceste persoane se prăgăteau de o îmnormântare, dar nu a mea!”
     Pentru mine, această povestioară de doamna Florescu, a fost foarte impresionantă. Un alt lucru care mi-a plăcut este faptul că, într-un sertar lângă ea, avea scrise, scurte pasaje din Evanghelie, din Psalmi, È™i din Psaltire!
     Aceasta este povestea unei ardelence, care È™i-a deschis sufletul în faÈ›a mea, È™i mi-a povestit cu lacrimi în ochi, că nu mai are multe zile, È™i că, aÈ™teaptă să se întoarcă pe acea alee, È™i de această dată, să vadă de unde vine vocea care a întors-o din faÈ›a porÈ›ii închise!
     Dumnezeu să aibă grijă de doamna Florescu, È™i de toÈ›i bătrânii aflaÈ›i pe paturile spitalelor !

Share this:

CONVERSATION

Sfinții închisorilor

Fericiti cei Prigoniti